Merhaba oğlum 7 ay25 günlük üç gündür sürekli bağırıyor çıkğlık atıyor. Ya ne istediğide beli değil oyun oynuyoruz mızmızlanıyor kuck istiyor alıyorm hala aynı .ağlama değil hep bağırma. Nasıl susturacağım bilmiyorum ama kafam şişti artık.neyi olduğunuda anlamıyorum.dişe bağladım ama bu kadar çığlık atması normal mi