TheLittlePoncik Anaokuluna gönderme yaşı hakkında bilgisi olan var mı, oğlum eylülde 46 aylık olacak her okul kabul ediyor mu acaba . Ve oturduğumuz ilçeden başka bir ilçedeki okula gönderebilir miyim
TheLittlePoncik benbirikimiyim bazı devlet okullarında 4 yaş sınıfı oluyor kontenjan varsa alıyorlar, bize yakın okullarda yoktu maalesef. Çevrenizdeki okullara sorun isterseniz