merhabacanim Kızlar merhaba 2 yaşındaki oğluma almayı düşünüyorum kullananlar ürün hakkında yorum yapabilirmi olumlu olumsuz,fiyatı malum bu yüzden deyecek mi merak ediyorum
Yedaarven merhabacanim Biz antalyaya taşınınca almıştık neredeyse tüm yaz denizde geçiyor diye. İyi ki almışız kızım 3 senedir kullanıyor. İlk zamanlar dalgalı diye denizi sevmemişti korkuyordu ama alıştıkça büyük rahatlık bu kolluklar. Yine gözümüz üstünde oluyor tabi ama kendi kendine çok rahat yüzüyor kolluklarla. Havuzda daha rahat oluyor tabi dalga olunca yine yüzüne su geliyor ama havuzda kendisi kafasını sokmadığı sürece hiç batmıyor.
Noname21 merhabacanim geçen sene kullandık çok memnun kaldık başlangıç seviyesi olanı alın suyun üzerinde tutuyor resmen yüzdürüyor derinlerde çok rahat kullandık biz
NariNariKiminYari merhabacanim bizde kullanıyoruz hiç olumsuz bir tarafını görmedim aksine çok memnunum