Merhaba kuzum 5 buçuk aylık hep anne sütüyle besledim kilo alımıda önde .4 gün önce sol göğsümde Mastit oldum 3 gün 39 derece ateşle yattım sıtma vücut ağrısı hepsi vardı.Antibiyotik tedavisine başladık biraz daha iyiyim.Ama bebeğim sanki doymuyor sütümü sıkınca geliyor ama hem çişli bez sayısı çok azaldı hemde sürekli mememde kalmak istiyor.Mastit olduktan sonra sütü kesilen var mı?