16 aylik kizim 2 3 haftadir surekli burun akintisi ve balgamli oksuruk var aferin kullandim 1 hafta duzenli gecmedi. Atesi vs olmadı hic. Kendi kendine gecsin diye bekliyorum sadece serumla temizliyorum ama yok bana mısın demiyor gececek gibi değil. Bitkisel veya baska cozum onerisi olan var mi ?