Zlnmst -Eraymoms- diş de olabilir atak da olabilir 😂 benim kızım da böyleydi diş çıkarması 3 ayı buldu daha 2 hafta önce çıkardı her bebek farklı tabii
Minel-inannesi -Eraymoms- diste kafa arkasi atesi olur sadece. Bazi bebelerde ishalde yapar. Bide metal kasik yada cam bardakta tik tik sesini duydunuzmuydu 3gun icinde gelmis olur😊
-Eraymoms- Elfgrn yaa gerçekten mii 😍 aşırı huysuz bu aralar sürekli ağlıyor durmuyor diş den demekki teşekkür ediyorum
Elfgrn -Eraymoms- diş canım birde atak haftasinda olabilirsin ondan da olabilir huysuzlugu ama fotoğraftaki diş o belli bizimde sizinkine benziyor 1 1 buçuk aya çıkarır herhalde diye bekliyorum
-Eraymoms- Minel-inannesi teşekkür ederim ☺️ metal kaşık hiç denemedim denerim ateş ishal yok şuanlık ama kakasi akışkan oluyor ishal mi bilemiyorum da her zaman ki gibi geldi bana