Agaclargibi bizde çektirdik. Uyku eegsiydi bizimki. Kızım havale geçirdiği için çektirdik 2 kere belli bi saat uyutmayın diyolar ben genelde uyku saatlerine randevu almaya çalışmıştım ki rahat uyusun diye. Zaten orda uyutabiliyosunuz, ben yanına yatıp mamasını içirmiştim sonra iki pışpışladım uyudu zaten uykuya geçince kafasına kabloları yapıştırıyorlar ve başlıyor 45 dk falan kalsa yetiyor demişti çeken kişi sonra çıkarıyorlar zaten