Alinealoneee Kızlar sizde de anket yapıldı mı? İsim aldılar tahsil bilgimi aldılar ve cep numaramı aldılar yaşlı bir amcaydı. Tel numarasını şirket tarafından teyit için alındığını söyledi.
irva Alinealoneee Öyle bir şey hiç yaşamadım buralarda olmadı.Olsa da kapımdan kovarım sevmem böyle şeyleri ben.
BelaCivciv Alinealoneee Ben daha önce anket şirketinin çağrı merkezinde çalışmıştım. Yapılıyor böyle anketler, sonrasında arayıp sizinle gerçekten anket yapıldı mı yoksa o kişi kafasından uydurup mu yazdı diye teyit için aranırsınız.
Show_must_go_on Alinealoneee Seçimden 2 gün önce 2 genç geldi kapıya x partiden geliyoruz diye teşekkür ederim diyip kapattım suratlarına çok saçma geliyor bana
BelaCivciv Alinealoneee İpsos olabilir mi? Verdiğiniz bilgilerden bir şey yapamazlar zaten, bizim şirkette aynı soruları soruyordu
Melis1706 Alinealoneee ben tuike bagli anketorluk yapmistim devlet kurumu sonucta butun belgeler bilgisayarlarimiz gittigimiz evdeki kisilerin tc leri bile bizlerde mevcuttu bence tam emin olmadiginix herkese anket yaptirmayin derim