mervenurnur Askpare ben de burda bekleyim bizimde çok fena salyalar var ve 2.5 aylığıx 😓 Önindekü bezi değiştirmekten yoruldum
Ayaz0608 Askpare bizde aynı durumdayız su gibi akıyor emziği de alınca gıcırtı sesi geliyor bazen de biberonu dişlerine sürtmek istiyor çözemedim ı türlü
Duru2018 Askpare diş değildir canım bebeğin tükürük bezleriyle ilgili bişey diş 6 şle 8. Aydaçıkmaya başlar
Askpare Bizim bebişler erkenci mi acaba doktora sordunuz mu siz ben hala bir çocuk doktoru bulamadım çünkü
Gurbettebianne Askpare Duru2018 diş de olabilir canım . Tanıdığımın bebeği 3,5 aylıkken çıkardı . Tabiki istisna 😀 mesela biz 2,5 3 ay o salyaları çektik maalesef 🙅♀️ sonra 4 dişimiz var salyalrı hala çekiyoruz 😀
shdemir Askpare Canım benim oglum 5 bucuk aylık 2.ayından beri sürekli salyası akıyo😊 doktorumuz normal dedi belirtileri cok önceden baslarmıs. Dis cıkarmanın genelde anne ve babayla genetik oldugunu söyledi yani eşim ve ben ne zaman diş çıkardıysak bebegimizde genelde o aylarda cıkarırmıs. Mesela benim kuzenim 4 aylık dis cıkarmıs 2 cocuguda 4 aylıkken dis cıkardı. Herkeste tutmayabilir ama genelde böyleymis😊
Sevda6767 Aynen biz de 2 buçuk aylığız bi hafta 10 gündür salyaliyiz ağzı da sürekli geviş getiriyo dil dışarda ☺☺☺ diş değilse de bu aylarda olabiliyor demek
Srht Askpare 2,5 aylık falandık bizde salyalar başladığında çok erken sil salyası değildir dedi herkes doktor 3. Ay kontrolde diş salyası başlamış hıysuzlaşır artık dedi çıkana kadar 5,5 aylık çıkardık! İlk dişimizi olabilir yani
Ogulveannesi Askpare bizimde aynı sıkıntı sürekli önlük değiştir üstünü değiştir🤦🏻♀️Dişleri çıksa oda rahatlasa bende😬
Askpare 6 ayda çıkmaz mı normalde bizim bebişler nasıl da aceleci 😄😄 bide benimki baloncuklar yapıyo onlardan 😂