Seymaaa07 Kızlar dün 2. Ay aşısı olduk artı rotavirüs aşısı yapıldı ateşi 38,5-37 iniyor çıkıyor ne yapabilirim sizlerde de böyle oldu mu
Esrakdr Mortokakar korkma ılık suyla isladgin bezle sil vücudunu calpol ver 1 çay kaşığı.allahin izniyle geçecek. Bizimde oldu geçen hafta