13miber evet genellikle genetik oluyor benim kızımında öyleydi oğlumunda . Doktora götürdüm ortopedi dedi ki herhangi bir bebek yağıyla her gün masaj yap diğer parmakların hizasına getirerek bende sık sık yaptım özellikle kızıma çünkü onun daha fazla idi . Şimdi dört yaşında baya düzeldi çok belli olmuyor