Bugün 6. Ay aşımız vardı kıyafetleriyle 6,700 geldi 200 gram düştü 6,500 dedi sadece 200 gram almış bu ay kilosu çok düşük dedi ek gıdaya yavaş yavaş başlamıştık 5 buçuk aylıkken ne verirsem yiyordu ki üç gündür hiç bisey yemek istemiyor emiyor sadece sütüm de yetmiyor galiba bu durumu yaşayan varmı çok üzülüyorum