Kızlar hap+prezervatif+geri çekilme ile korunuyorum. Normalde sadece hapla korunuyordum fakat antibiyotik tedavisinden dolayı prezervatif+ geri çekilmeyi de ekledim. Sorum şu alt karın ağrısı yaşıyorum. Hapım yarın bitiyor araya gireceğim salı günü de regl günüm. Sizce alt karın ağrısının sebebi hamilelik olabilir mi? Yani ben düşünüyorum düşünüyorum ama ihtimal veremiyorum hapı hiç ihmal etmedim dakikasında aldım. Prezervatifi ilişki başında kullandik hep sonrasında da geri çekilme yaptı yine de. En son prezervatifi de kontrol ettim yırtık delik var mı diye yoktu. Bir yandan da düşünüyorum enfeksiyon kaynaklı mi acaba bu ağrım diye randevu da bulamıyorum bu sıralar gideyim. Bu şekilde korunan arkadaşlarım fikirlerinizi söyler misiniz ?