Sizde durumlar nasıl bende sabır bitti artık 2 gecedir 2 de başlıyor 5 dkkada bir 10 dkkada bir cığlık atarak ağlamaya başlıyor bende susmuyor babası alıyor onda susuyor 2 gecedir böyle gündüzleri desen tamamen sinirli öfkeli ağlayak geciyor herseye ağlıyor vuruyor arkadaşlar larıyla vakit gecirmesi için gidiyoruz çağırıyorum onlarala bile şaka gibi vurmaya başladı sen nerden öğrendin ya kafayı yicen sizlerde durum nadıl nasıl önlem alıyorsunuz neler yapıyorsunuz