Peri_kizi valla bence sürekli emmekten ve ıslak kalıyor ya emme sonrası ondan tahriş gibi çünkü bende fito krem vardı ondan sürdüm epey rahatlattı çok sorun teşkil eden bişey olduğunu düşünmüyorum bebeğede zarar vereceğini düşünmüyorum sizde rahat olun ☺️