esr-svd verdiğiniz mama da önemli biz mamadan da çok çektik hem kabız hem gaz oluyordu hipp kullandığımız zaman hem kakasını günlük yapıyordu hem gazı çıkıyordu , zaman çok hızlı akıp geçiyo umarım en kısa sürede gaz belasından kurtulursunuz biz 2,5 aylık gibiyken kesmiştim ben gaz damlasını falan sonra geçti bol bol masaj yapın karnına kiraz çekirdeği kemer oluyor ebebekte masajdan sonra onu kullanırdık karnına herşeyi denemiştik geceleri hiç uyumazdı 😂 kolik değildi belkide kolikmiştir bilmiyorum ilk çocuğum ama erkek bebekler daha gazlı oluyor derlerdi biz bu şekilde kullandık bir yerden sonra gaz olayı kalktı