fairytaleofthestars Kızlar sizde de oluyor mu? Pms belirtileri diyorlarmış buna. 1 hafta öncesinden başım ağrımaya başlıyor benim. Nedendir acaba?🥺
irva fairytaleofthestars Bir ara bende de oldu doğumdan bir sene sonra başladı.Bir kaç ay devam etti sonra kesildi.Neden bende anlamadım ama şuan yok mesela.Çok korkmuştum regl migreni diye.Çünkü kuzenimde var biliyorum aşırı zor.
Qwertyu fairytaleofthestars eegwnligimden beri oluyor hatta migrene donusuyor. Malesef bir care bulamadim emzirirken hap da icemiyorum ayin 10 gunu rezalet geciyor