Oğlum 2 ay 21 günlük ben böyle zor bebek görmedim ne beni adam gibi emiyor canı nasıl isterse ne biberon tutuyor sağıyorum sütümü öyle bari içsin diyorum zor bela yani kg alımı iyi en son 5.5 du 2 aylıkken , onun dışında 10 dk güldüyse gerisi hep ağlama krizi gazlı bir bebek ama süreklide gazdan ağlar mı bilmiyorum zaten akşamları 7 den 10 a kdr hep ağlaması var kolik saatimiz belli ama gün içersindeki huysuzluğu da beni cok yordu içimdeki xocuk sevgisini bitirdi yanlıs anlamayın ama sürekli ağlayan bebek cok zor dün tuvalete gideemedim ya ne yediğimden ne içtiğimden zevk alıyorum sürekli ağladı ağlayacak diye düşünmekten . Ne zamn düzelcek ne zamn