Bendede öyle.Bebeyim 1 ay 7 günlük.Emzirerkende ağlıyor emzikde🤦🏻♀️Doktor gaz ilaçı yazdı .1 günden 1 banyo yaptırıyorum.Youtubede beyaz gürültüyü açıyorum.Kuçağımda azacık dolandırıyorum sakinleşiyor muzikle birlikde.Birde masaj yaptırıyorum.Benim bebeyim sırt üstü yatmayı sevmez,yüz üstü yatıyor onda gazı daha kolay çıkıyor.