Benim kızımda öyle 6-8 hafta arası pik yaptı inanılmaz çoğaldı krizler asla susmuyordu. Kriz arasi emzirmek iyi geliyor. Sallıyoruz biz. Zeytinyağı ile masaj yapıyorum. Küvetin içini su doldurup karnına masaj yapıyorum Bi süre orda tutuyorum. Tuvalet pozisyonu şeklinde tutup gazını çıkarmaya çalışıyorum. Sab simplex 3 kere biogaia 1 kere günde kullanıyoruz. Kimyon çayı yapıp ben içiyorum 1 çay kaşığı bebeğime iciriyorum bazende 1 çay kaşığı zeytinyağı veriyorum. Bunlar yaptığım şeyler ama sadece azaltıyor 3 4 aydan önce bitmez diyo herkes bizde 2 aylığız şuan. Allah bize yardim etsinn