rumeysalbayrakaya Merhaba kızlar 💁🏻♀️ Şu sıralar çok denk geldiğim bu uygulamaları çok merak ediyorum deneyen var mı? Gitmek istiyorum ama ucuz bir şey değil o kadar para havaya gitmesin varsa tecrübe edenler dinlemek isterim 😁
kdjdkd rumeysalbayrakaya ben sadece 5 seans gidebildim ve 3 kilo verdim yağdan direnç kilonuzuda kırıyor tavsiye ediyorum banada herkes evde çocuklar dururken yap spor ne gerek var diyor ama evde vakit yetiremiyorum nedense vacu bana çok iyi geldi
rumeysalbayrakaya Boyum 170 güncel kilom 69 çok kilo problemim yok ama göbek bölgemden rahatsızım ve bacaklarımdaki selülitlerden 🫠
Summerwine95 rumeysalbayrakaya bunlara para vermeyin spora başlayın boyunuza göre kilonuz iyi zaten toplanır vucudunuz
rumeysalbayrakaya Summerwine95 beni cezbeden zaten yürüyüş bandında olması yani hem spor yapıyorsunuz hemde normalden fazla kalori yakılıyor bölgesel incelme gibi bişey değil yani onlara bende inanmıyorum 😁
Benisahtesevme2 rumeysalbayrakaya ilk kez duydum desem selulıt benımde bas belam ay sinir oluyorum ya genetık faktörde var maalesef
Summerwine95 rumeysalbayrakaya benim spordan kastimda zaten yürüyüş bandı değil.Agirliklarla çalışmanız gerekiyor sıkılasmak için☺️Böylece kas kutleniz artacak olduğunuzdan daha ince ve sıkı duracaksiniz
rumeysalbayrakaya Benisahtesevme2 bende yeni yeni görmeye başladım çok merak ediyorum ama bi giden gören bulamadım 🥺 sormayın ya bacaklarım öyle çok kalın değil ama ince yapışan bi pantolon giyeyim resmen pantolondan belli oluyor selülitlerim at kılı fırçası aldım ama devamlı yapamadım kaldı 🤭
rumeysalbayrakaya Summerwine95 inanın çok istiyorum daha önce gitmişliğim var ama çocuktan sonra o kadar halsiz kalıyorum ki muhtemelen kas kütlem düşük olduğu için bir türlü cesaret edemiyorum leslieden ötesi yok🥺
rumeysalbayrakaya Benisahtesevme2 krem bende de var dediğiniz gibi yarım 🤣 sanırım en iyi çözüm spor gibi duruyor
Summerwine95 rumeysalbayrakaya eve dambıl alın ,pilates lastiği ve çemberi YouTube da bir sürü sayfa var.Evde bebiş uyuyunca yaparsınız.Ben de baslicam da benimki daha 2 aylık gündüz uykusu pek yok ondan baslayamadim.yani 2 gün Leslie 2 gün böyle nirmal çalışırsınız vaktiniz olursa☺️
rumeysalbayrakaya Summerwine95 vakit yok diye bir şey yok aslında vakit ayırmak istemiyorum zor geliyor oldum olası pek sevmem sporu ama bu durumda şart oldu biraz gaza geldim video araştırayım 😁🤭
Summerwine95 rumeysalbayrakaya ahahah bir basla sonrası gelir 🤣ben de uzun zamandır yapmıyorum hamilelik falan bebiş bir düzene girse hemen baslicam😂