Bebeğim 3 aya kadar emzik tutmadı bende ısrar etmedim ama memede kalmak isteyince artık emzirip emziği verdim ağzına öyle yatıyordu . Emzik ağzındayken farkettim kendi kendine uyumaya da başladı her şey iyi gidiyordu rahatlamıştım . 4.aya geldik 🤦🏻♀️ Elleri kıpır kıpır hiç durmuyor emziğini çıkarıyor hep on defa kalkıp emziğini koyuyorum ağzına arıyor gece emzik düşse de sıkıntı yapmıyor ama gündüz arıyor emziği ne yapmam lazım ?