şimdi ben dolaptan bir ürün sattım fakat vatandaş teslim almamış hayır madem almaktan vazgeçeceksin beni de uğraştırma kargoya gitmekle falan iptal et siparişi neyse asıl konu şimdi teslim olmadığı için ürün geri gelecek onuda geçtim kargo bedeli çıkacak onuda geçtim dolap hesabına yatan para ne oluyor çok uzattım konuyu ama sinirlendim 😂