Colahusu hiçbir zorluğu yok😻😻 3.5 aydır tüh, keşke dediğim bir an bile olmadı
Zaten beniö tekir oğluşum hala bebeğimi görmezden geliyor, en fazla biraz yaklaşıp koklar gider, yanından geçiyor öylece ama beşiği ne zaman boş görse içine dalıyor, çıngıraklar la uyku arkadaşıyla ilk o oynadı mesela hevesini alınca bıraktı😂