KumsalAda2 Kızlar büyük beden abiye istiyorum mağlum sıfırlar çok pahalı tesettür olmucak elinde olan varsa fotoğrafını bedenini kaç kilo ile giydiğini fiyatıyla birlikte yazabilir mi
BSG2308 KumsalAda2 ben satıyorum dolap hesabimdan yardımcı olurum elimde 46 beden var fotoğraf paylaşmayı bilmiyorum dolaptan yardımcı olurum beyza190921
Storymoon KumsalAda2 bendede war 50 52 beden saks mavisi bide full dantel siyah @storymoon08 dolap uygulaması daha ucuzda verebilirim
KumsalAda2 Storymoon elbiseler güzel ama bana olmaz normal de 44 46 giyiyorum üst ama abiyeler de öyle olmuyor 115 kiloyum
Edaden KumsalAda2 44 Beden var bende de fiyat 130 resim eklicem şimdi siz kaç beden arıyorsunuz abiye bluzlar var 50 bedene kadar dolap hesabımda onlara da bakabilirsiniz edadenn adım
Edaden KumsalAda2 Bluzlar 48 46 50 beden falan kaç beden olduğunuzu yazmamışsınız hepsini attım 🙏 elbisede 44
Emmosch @KumsalAda2 bende de var atarım size resim,42-44-46 beden ile uyumlu, kardeşimin düğünü için diktirmiştim,özel dikim 2,400 e diktirdim,1 kere giydim 1.200 e satıyorum