CmreKSidar Evet 10 güne kadar normal diyorlar ama kızım zaten kolik sürekli sancı cekiyor 4 gündür yapmıyor ve daha sık uyanıyor ve gazını çıkarırken bile ağlıyor nasıl yaptırabilirim önerisi olan var mı ? Gazını bir şekilde çıkarıyorum ama kaka mevzusunu ne yaparım bilmiyorum
Meva23 CmreKSidar geçmiş olsun aynı sorun bizdede var benim doktorum 10 gün çok fazla dedi taşlaşır yapamaz hiç dedi 3 günden sonra bekleme diyor fitil yapabilirsin dedi ve zeytinyağı içirmemi söyledi bi çay kaşığı poposunada sür dedi
Melo29 CmreKSidar ben 1 gün yapamazsa hemen yıkıyorum özellikle karnına bol bol su döküyorum üstüne bir de masaj yapıyorum o gün yapıyor kakasını
BelaCivciv CmreKSidar Eğer rahatsız değilse bekleyin ama çok zorlanıyorsa yardımcı olabilirsiniz. Bir çay kaşığı zeytinyağı içirin veya pamuğa zeytinyağı döküp poposuna tampon hareketlerle baskı yapabilirsiniz, içine doğru bi şey sokmadan ama. Daha da yapmıyor iyice kötü oluyorsa da fitil kullanabilirsiniz
CmreKSidar Melo29 4 gün her gün yıkadım ama yapmadı dün verem aşısı oldu malesef 3 gün yıkayamam yıkamasam bile kovaya sokuyordum ama yapmıyor
CmreKSidar BelaCivciv ama aşırı sancı cekiyor zaten gazlı bi bebekti gazını çıkarırken ağlıyor ıkınıyor zaten öyle yapıyordu ama arttı fitil hiç kullanmadım ama alayım ilk defa 4 gün yapmıyor bence rahatsız
benoyleuygungordum_ CmreKSidar youtube de bir kasaj vardı ben o sayede yaptırmıştım sizde youtube den masajları izleyip bebeğinize yapın inşallah faydasını görürsünüz
lamisrt İlk önce masaj. O olmasa çay kaşığı zeytinyağ o kesinlikle olacak. Poposuna falan sürmeyin, doktor bize söyledi sakın onu yapmayın dedi, zeytinyağ ile karın masajı yapabilirsiniz
Pinar4141 Bizde aynı sorunlar vardı gaz bir yandan kaka bir yandan doktorumuz bize gliserinli bir fitil yazdı ve onu hiç ihmal etmeden her akşam 8.30-9.00 gibi koydum.Hatta etrafındakiler erkek cocguna bu kadar fitil konulmaz alışır tarzlarından bile konuştu.Ama doktorumuza sorduğumda böyle bir şeyin mümkün olmadığını söyledi bende doktorun dedigini yaptım.Hatta fitil den sonra gaz kemerimiz vardı onuda kullandım.Biz birazda olsa rahatladık.Tabiki gaz problemiz tam anlamıyla çözülmedi geçenler de devlet hastanesindeki bir doktora götürdüm.Biaga diye probiyotikli bir gaz damlası daha verdi(bu arada neocolig diye bir gaz damlası zaten kullanıyoruz) bize bu damla çok iyi geldi şükürler olsun.Sen istersen bir doktoruna bu dediğim damlayı danış.Ben faydasını gördüm umarım sende görürsün ☺️
Gizempkr Pinar4141 ay aynıyız hatta post açtım bio gai hiç işe yaramıyor benim oğlum da beş aydan sonra gazlandi ek gıdadan neoclc harika bişey bı kutu bitti ikinciyi almak zorunda kaldım hatta günde üç kezdi azalınca bir kez verdim dedim düzeldi keserim başa döndü Dr a sordum kullan sıkıntı yok dedi ama içim rahat etmiyor tabi sürekli ilaç valla bende blmiyorum ikiniyor şuan mesala küçük yaomis gerisi yok siz ne yaptınız en son
Mervetnl CmreKSidar ben de çok çektim kakadan bide mamayla besleniyor hepten sıkardı çocuğumu önce mamayı değiştirdim sonra kullandığım gaz damlasını değiştirdim sonra doktor dedi ki 3 gün yapmazsa 4. Gün gliserin kansul fitil kullan şu an 2,5 aylık oldu iki kere fitil kullandım şimdiye kadar en geç 3 günde 1 yapmaya başladı.
Dnz15 CmreKSidar 2 aylık bebeklerin hepsinde var sanırım bzde de var çünkü poposunu uyarın zeytinyağı ile o da olmazsa fitil yapın hastaneye goturnce lavma yapiolarms ama çok küçükler daha insan kiyamior
Mervetnl Dnz15 fitili eczane bana küçült ver dedi tıraşlayıp minik hale getirip zeytinyağıyla sivri uçları yumuşatıp veriyordum bende doktor bişi olmaz dedi ama çok büyük geldi gözüme fitil
Mervetnl Ha bir de zeytinyağını sık verme kilo aldırır verirkende kaşıkla verme tehlikeli olabilir mamasına karıştır dedi. İlk verdiğimde kustu 1 çay kaşığı fazla geldi bende azar azar koyup verdim şimdi alıştı 2 günde 1 veriyorum. Kullandığınız gaz damlasını değiştirmek fayda sağlar belki. Benimkini sabsimplex mahvetti ondan önce düzenliydi
CmreKSidar Mervetnl ya bende nurse harveys kullanıyordum sab simplex e geçtim ondan mı acaba aslında gazını güzel çıkarıyor ama zorlanıyor
Pinar4141 CmreKSidar Fitili yarım veriyorsun diklemesine ortadan ikiye böl hem canı çok fazla acımıyor hemde kolay giriyor.
Dnz15 Mervetnl ben kucultmeden yaptım yani sole yaptm ortadan ikiye kestm diklemesine deil ama yarısını yaptm