Papatyamkuzum Merhabalar sevgili hanımlar. Sabah uyandığımda parmaklarımda kına izleri vardı. Hamileyken de bu izler olmuştu. Neden olur bileniniz var mı?
TheBaby Papatyamkuzum Oğlumunda 9 yaşındayken parmaklarına yakmışlardı. Her ne kadar saçma sapan kötü şeyler söyleyenlerde olsa, kötü değik aksine çok iyi bir şeymiş hoca söylemişti.
Aaayyssee Papatyamkuzum bilimsel açıklaması pek yok sanırım korkmayın ama benim de başıma geldi 1 hafta sonra falan geçti
-_-hUysUzvetatlikadin Papatyamkuzum eski postlarda yine benzer durumları yaşayan çok vardı bir çeşit mantar el nemli kaldığından genelde uykuda oluyor ama halk arasında cinler kına yaktı derler