Kızlar 9 aylık bebeğim var prezervatif ile korunuyoruz ama insan korkuyor yine de tabi. Ekstra olarak bir de hap kullanmak istiyorum. Doktor tavsiyesi ile mi alınıyor reçete mi yazılıyor. Yoksa direkt eczaneden alabilir miyim. Ve hangisini alayım sizce