guno 2 sene önce temmuzda kurban bayramında gittik sapancaya, 1 gün tam gün ortası sıcağında havuza girdim. Onda bile çok üşüdüm. Sapanca doğası sebebiyle sanırım biraz serin oluyor, havuza girip ıslak ıslak durmak için çok uygun bir yer değil bana göre. Ücreti de bayağı fazlaymış, akdeniz, ege tarafında biraz daha uygun bir otel bulup uçakla gidip gelme durumunuz olmaz mı? Fiyat olarak aynı kapıya çıkar