Ygmrry inan benimkide öyleydi. Kanguruyla uyurdu, kucakta uyurdu, dizimde uyurdu. Kanguruyla uyuduğunda hep hareket halinde olmamı isterdi oturduğumda uyanırdı. Uyumadığı içinde hep huysuz olurdu. Sırf uyusun diye kanguruyla sitenin bahçesinde yarım saat yürüdüğümü bilirim. Kulaklık takip keyifleneceğim müzikler, post castler dinlerdim. Biliyorum çok yorucu, o uyusun sende yatıp uzanmak yemek yemek tuvalete gitmek istiyosun ama yalnız değilsin ve geçecek gerçekten sabret hepsi geçecek büyüyecek❤️