Blossom00 oglum da da dogdugundan berı oyle uyuyo suan 2 yasında sırt ustu yatmaya yenı basladı bı zararı yok bas kontrolu varsa ama cok aklınız kalıyos reflu yatakları var bas kısmı hava alması ıcın delıklerı var ben ılk 4 ay onu kullandım kasları daha erken gelısıyo bebeklerın bu sekılde uyudukları zaman 3 aylık olmadan donmeye basladı 4,5 aylıkkende surunmeye basladı 5 ayına dogru kollarının uzerıne kalkıyodu 7 aylıkken tutunup yurumeye basladı ben ona baglıyorum