annecikbebecik ben 8 aylik hamileuken tasinmistim.koltuun yastiklarinu buyuk cop posetine koyduk.koltugumun altinda sandiklar var benim ozellikle oyle aldim acilsin gelen kalan cok olur diye o zaman ailelerden biraz uzaktaydik onlari koliledim salon koltuk alti dedim mesela.yatak odasindaki kiyafetleri vakumlu hurc yaptim yastik yorganlari normal hurc.kutulara sifonyer,komidin gibi seyler yazdim.mutfaktaki esyalarida kirilcaklari ayri plastik kaplari ayri yaptim.salonu unite,konsol,vitrin diye yazdim ilk tasinmamdi acaip kolay oldu asansorle tasindi bizim her esya kendiodasina kondu yerlestik