Kızlar bebeğim 7 aylık uykusu geldiğinde uyutmaya götürüyorum biraz emiyor sonra başlıyor ağlamaya ama çığlık atıyor sonra serbest bırakıyorum. Tekrar deniyorum emmek istemiyor yine ağlıyor açana uykusu var gözlerini kapatıyor falan bir kaç haftadır böyle yapıyor geçer mi neden böyle acaba?