Yardım edin lütfen.. Çaresizlikten kafayı yemek üzereyim 😢bugun ile 4 gün geçti dün test yaptım tek çizgi çıktı.. (hiç korunmasız ilişki olmadı prezv ile ve geri çekilme ile hep ) eşimde sen boyle yaptık a beni de karamsar da bırakıyorsun diyo🥴 Sadece doğumdan sonra mart ve nisan da adet olmustum bu arada da emziriyorum düzensiz olabilir mi Başıja boyle gelen var mı yardım 😢