merhaba hanımlar, bebeğim beş aylık ve gelişimi önden gidiyor ( boy kilo olarak diyorum) , yaklaşık bir haftadır geceleri 2 saatte 1 mama istiyor , sanki mama artık uzun süre onu tok tutmuyor, öncesinde gece üç 4 saat kesintisiz uyuyabiliyordu, acaba artık iki numaralı mamaya mı geçmeliyim?