Newvit aldım içinde şeker paraben bha vs hiç bi katkı maddesi yok diye üstünde bile yazıyor.. Keçiboynuzu özü var pekmez gibi kokuyo severek içiyo
şeker var diyenleri anlamadım
kızıma 3 gündür veriyorum hiç bi yan etki olmadı bende şüphelendim acaba etki mi etmedi diye 😀😀😀😀😀