Yarennyagiz bebek bezi egzaması diye bir şey varmış, 1 yaşa kadar sürüyormuş. dermatolog bize öyle dedi krem yazdı ama geçti şu an. aynı zamanda ben şampuanını da değiştirdim, temiz içerikli bir ürün kullanıyorum. ıslak mendil hiç kullanmıyorum. hep ıslak pamuk. bunları deneyebilirsiniz, geçmiş olsun.