Plastik şişede ki sular kim bilir ne samandır içinde bekliyor ve asla sağlıklı değil. Bir doktordan dinlemiştim dereden akan suyu İÇİN plastik şişe de bekleyen bulanı asla içmeyin diye. Bulunduğum yerde Çeşme suyu içiliyor bazen kaynatıyorum basen doğal akan çeşmelerimiz ver oralardan dolduruyorum.