Hilal126 Arkadaşlar bazıları küçük demiş malum artık onun da fiyatı uygun sayılmaz ne kadar kullanabildiniz küçükmü kalıyor bebek biraz büyüyünce
venusbal Hilal126 merhaba. Küçük değil aksine çok kullanışlı. Kızım 22 aylık hala onun içinde yemek yiyor. Neredeyse 13 kilo. Devrilme, düşme riski de yok. Çok memnunum.
Asyaveannesi04 Hilal126 ablamın kızım 3.5 yaşına kadar kullandı, bizde onu kullanıyoruz 17 aylık kızım çok memnunuz
Hilal126 Teşekkür ederm diğer modeller kanz bistro tarzı biraz hantal geldi ben de antilop alacam minderiyle beraber bir de ayak koyma yeri alırsam tamamdır
Leo2020 Hilal126 bizde ayak koyma yeri yok hiç aramadı valla. Minder olarak da hani şu puset içine koyulan minderler oluyor ya onu koydum ben gayet rahat oturuyor.