Merhaba güzel anneler 😊 13 aylık bir oğlum var. 11 ay kadar a101 in bezi soffio yu çok memnun kalarak kullandık. Sonra her sabah uyandığında çiş içinde kalktı yavrum. Bez numarası büyüttük olmadı. Daha sıkı bağlayalım dedik yine olmadı. Sırayla fiyat arttırarak ilerledik. Minies, baby me, sleepy natural ve en son fiyatını umursamayıp prima premium care aldık. Yine taşıyor, yine taşıyor 😩 sizler hangi bezi önerirsiniz? Var mıdır sızdırmayan bez? Yoksa her sabah body mi değiştireceğiz? 😅