Salihadmgltepe Kızlar bebeğim 7 günlük ve bariz belli sarılığı var sürekli emziiryorum uyandırıyorum zorla da olsa dün doktora götürdük herhangi bir kilo kaybı yok dedi ne yapmam gerekiyor nasıl daha çabuk normale döneriz
Oaey24 Sık sık emzir doymuyorsa mama ver ac kalmaması lazım biz öyke yaptık mamayı bi hafta sonra bıraktık emmesi güçlendi çünkü ilk basta cok cekemiyordu aç kalınca artıyor sarılıgı
Oaey24 Sütünüz çok geliyorsa mamaya gerek yok tabi saat bası emzirin benim bi haftada artmıstı o sürede mamayşa destekledik sarılıgının artmaması için çok sükür geçti endişelenmeyin
Salihadmgltepe Oaey24 saat başı uyanmıyor maalesef sütümde stresten azaldı 3 saatte bir uyanıp baya emiyor peki sizin saat başında uyandığında ne kadar emiyordu