1 buçuk aylık bebeğim var geçen haftaya kadar iki, iki buçuk saatte bir mutlaka emiyordu, şimdi 4-5 saat geçiyor geceleri asla uyandıramıyorum mama destekli gittiğimiz için mama veriyorum gündüzleri de aynı şekilde uyanmıyor nolur yaşayan var mı böyle mi durum ? Doktora gittik o da herhangi birşey söylemedi