Kızlar hava sıcakladı arık, bebeğimi hala uzun kollu, patikli alt takım olarak giydiriyorum ama kalın değil ince pamuklu, acaba çok sıcak mı olurki artık, terlemesi felan yok. Normalde kundak yapmayız çokda rahat uyurdu ama kaç gündür ellerini hep oynatıyo uyuyunca kendini uyandırıyo sonra başlıyo ellerini emmeye, bide eldiven var elinde yani eldiveni emiyo, aç desem mamasını içiyo uykuya daldım derken en fazla 15 dk geçiyo yani hemende acıkmazki o yüzden dünden beri müslinle kundak yapıyorum ince olsun diye, bu defa kıpırdadıkca müslini ağzına kadar çıkarıyor, pamuklu ince battaniye var onla kundak yapsam gece çok mu sıcak olur acaba, hadi kundak yapmasam sadece ellerini sarsam o da nasıl olcak ki aklıma şey geliyo acaba tülbentle sadece ellerini sarsam ayakları açıkda kalsa o zamanda işkence etmiş gibi oluyorum sanki napacam bilemedim, 52 günlük bebişim. Siz nasıl yapıyorsunuz bu kıyafet kundak meselesinim