Merhaba anneler benim bebeğim 1 yaşında + 1 aylık. Çalışan anneyim bebeğim 4 aylıkken çalışmaya başladım neden bıraktın demeyin mecbur kaldım. Yarım gün çalışıyorum o süre zarfında bebeğim bakıcının evinde oluyor. Eve geldiğimde onunla vakit geçiremiyorum yada aktivite hazırladığımda sadece dağıttığı yada yırttığı için hevesim kaçıyor ona nasıl yaklaşacağımı bilemiyorum yani ne tarz oyunlarla yaklaşacağımı. Babasına hemen gidiyor, bakıcısına da gidiyor alıştı ama bana geldiğinde hep ağlıyor gelmek istemiyor. Eşim genel olarak destekçidir ama hep bebeğe hayır diyen sevmediği zor şeyleri ona yapan ben oldum bundan kaynaklı mı bilmiyorum bu durumu neden yaşıyorum bilmiyorum çok üzülüyorum bunu yaşayan var mı bebeğim beni istemiyor sevmiyor diyorum eşim de üzülüyor psikolojim bozuldu