Tbdenli Kızlar bebeğim gece 1 de 120 cc mama yiyo önceden 3 saatte bir kalkıyodu son 3 4 gündür gece kalkmıyo 4 saat sonra veriyorum yemiyo mamayı mesela bugün gece 1 de yedi sabah 7 de yedi gece 4 de verdim yemedi ama dişleride çıkıyo normal mi
amines Tbdenli Benimki dört aylık iki saatte bir kalkıyor hala kendisi. Bence uyandırma düzenini oluştursun bebek uyanmıyorsa kaldırmayın diyorlar zaten üç aydan sonra. Ne güzel sevin uyuyor diye 😌
Kardem Tbdenli acıkmıyodur yüksek ihtimalle ben doktor önerisiyle 3. Ayda gece beslemesini kestim kızımda hiç kalkmaz
Lovely_mk Tbdenli benim ikizlerim de 5 ay 23 günlük biz 1 aydır gece beslenmesi yapmıyoruz kendi uyanamdığı sürece ben uyandırmıyorum akşam 12 de emer ya da mama alırlar sabah 8 e kadar uyurlar maşallah 😊 bazen açıktıklarında uyanıyorlar emip uyuyorlar. Uyanmıyor ise dokunma canım aç olsa zaten kalkar kendi
Mervetnl Tbdenli benim bebeğim uyumadan önce 40-60 arası mama yiyor 23:30 uyku 06:30-07:00 uyanış ki ellemesem uyur muhtemelen bence uyandırıp alıştırmayın yoksa ikerde çok zorlanırsınız bu arada benim ki 2,5 aylık
AysuL Tbdenli Kız daha ne istiyorsun bırak uyandırma 1 de yiyorsa 7 de bidaha kalkiyorsa tam güne başlama vaktinde kalkıyor biraz düzenini kendi kurşun benimki gibi saat başında emmek için kalkmasından iyidir
Bukrelinam Benim bebeğimin kilo alımı yavaşladıgi için geceleri 3 saatte 2 saatte bir kaldırıp emziriyorum kilosu icin
Aslimm Benim bebeğim de bı ara çok sık kalkıyor özellikle sabaha karşı 🙄 mama kaç cc veriyorsunuz acaba ? 4 ay 21 günlük
Tbdenli Aslimm ben 90 veriyodum 3 saatte bir 5. Ayına tam girdi 120 çıktı 3 saat bazen 4 saate çıkıyo
Maman Kızlar maşallah maşallah bebişlerinize imrenerek okudum yazdıklarınızı benim bebiş her saat başı kalkıyor 6 aylık olduk 🫤
amines Maman Sizin bebiş gibi benimkide bazı geceler her saat başı kurulu alarm gibi uyanıyor diğer geceler iki üç saatte bir mutlaka kalkıyor. Ne zaman deliksiz uyuyacaklar bilmem 😔
Mertveannesi2211 Tbdenli benimki normalde uyaniyordu dün gece uyanmadı 4 lerde ben uyandırdım hem emmedi hem saatlerce uyumadı demekki acıkınca kendileri kalkiyormus hiç kaldırmayın benim gibi uykusuda aksıyor öyle yapınca acikirsa kalkar zaten
Tbdenli Mertveannesi2211 ben kaldırmıyodum normalde ama 3 saatte bi kalkıyodu ama 2 gündür böyle yemeye kalkmıyo baya uzun süre gün içindede kavga ederek yiyoruz acaba dişlerindenmi
AysuL Tbdenli Yok eğer tok olduğundan eminsen ateşi falan da yoksa kaldırma uykusu bölünmesin böyle alışsın. Ben hep kaldırdım alıştı şuan 10 aylık olacak çok beter bir haldeyim. Acıkınca kendi kalkar. Eğer ateşi yoksa diğer bütün hastalıkları için de huysuzluk yapıp kalkar ağlar. Hiç elleme.
Mertveannesi2211 Tbdenli belki de canım benimkininde iştahı yok bu ara zaten hep huysuz du şu bir haftadir daha çok huysuz acaba diş mi dedim ama kabarma yok