Prensesssannesiiii geçen hafta benzeri bir durum yaşadım ve panik oldum tabi ki. Gece aniden kusmasına uyandım ağız dolusu kustu ilk defa normalde çok nadir kusar kda bir parçacık. Kakayla ilgili bişi diyemiyorum bizimkinin kabızlığı var. Ama bende midesini üşüttüüğünü düşündüm nurse harveys şurup kullanıyorum dolapta saklanmalı vermeden yarım saat önce çıkartıyordum ama sanırım yetmedi. Sonrasında öksürük başladı hafif hırıltılı. Doktorda ciğerleri temiz bı öksürük normal bol bol burnunu temizleyin dedi. Yani bence bütün bu senaryo üşütmeyle oldu. Ben yıkamadım 3-4 gün dışarı da çıkmadım evde de hep sıcak tutacak şekilde giydirdim toparladı çok şükür. Yani hiç kusmayıp bi amda kusma varsa bence bi doktora sorun derim