Arife Sasah1441 ah ah istemez miyim fitil vermel cstlagi var makatta fitol gibi seyler yasak malesef:(
Babybaby45 Arife tamam doktor ne verdiyse sür sünnet kilıdu aldysan onu sür eğer almadysanz bn karton yumuşak bardaklar varya ondn yarısını kesip koyuyordm bebegme öyle altnı bağlıyordm pipisne değmesn bezi cok canı yanar dikkat et ona
[silindi] Arife yok canım bn heryerıne sürüyorum vala bıde bu torbaya yakın yer demıssın bızımde öyle bı sıkıntı oldugunu düşünmüyorm canım normaldır o da bı kac güne düzelır merak etme
Ruzgarsmom Arife normal hiç panikleme şimdi bide pipisi şiş olduğu icin sana tuhaf gelebilir ama bir iki güne allahin izniyle iyileşir şişi iner👍🏼 Kremini ihmal etme her alt açmada sür ve calpol ver her 6 saate..
Kadirin_annesi39 Ben de bu hafta yaptırmayı düşünüyordum ama sanırım vazgeçmek üzereyim bu kadar zor olduğunu tahmin etmedim okuduklarım çok etkiledi beni korktum bu arada oğlum 4,5 aylık
Arife Kadirin_annesi39 brnim oglumda gaz kaka sorunu oldugu içinde zorlanıyorum ben aslinda gercekten korkulacak bir seyi yok ilk acemilik yasadim baya sonra surmeyede alisiyorum
Aliasafdyl Kadirin_annesi39 bence bu aylarda kolay oluyo bezin içinde iyileşiyo büyünce zor oluyo dıye bılıyorum durmuyo bı yerlere carpıyo kanıyo sıkıntı oluyo su an anlamıyo hıssetmıyo bıle hemen ıyılesıyo
Babybaby45 Arife dediğim gbi Karton ped bardallada idare edebilirsiniz Bn öyle yaptım dip kızmı olack şeklde yarıdan kesin ve koyun teması engelliyor bezde rahat etmşti oğlum biz böyle idare ettik geçmş olsn 15 günü buluyor tamamen iyilşmesi
Arife Bugun biraz daha iyi gibiydi ama kaka yapti bulasmis mecburen suya soktum biraz esim eliyle su doktu gitsin kakaei diye 2. Gunden bir sey olur my baya agladi su dan sonra
Kadirin_annesi39 Aliasafdyl çoğu kişi ağrı oluyor falan yazmış ondan dolayı korktum çok ağladı demişler. Eşim yaptırma konusunda ısrarcı ben de beni mecbur bıraksın da olsun bitsin diye ses çıkartmıyorum. Eşime göre uyuşturmaya bile gerek yok diyor kendi 3 yaşında uyuşturulmadan ve dikişsiz olmuş hiç hissetmiyorsun diyor çok iyi hatırlıyor çünkü Bulgaristan göçmeni orda sünnet gizli kapaklı ve çabuk olmak zorunda olduğu için ne uyuşturma ne dikiş
Kartopu06 Arife oncelikle cok gecmis olsun bizde ozelde yaptirdik dikissiz kanamasiz agrisizdi guya adam birsuru ilac verdi surup agri kesici olarak iki gun Allahim bir zorlandim klipaliydi pipisi klips ciktiktan sonra bardak koyduk bez degmesin cani yanmasin diye adam kanamasiz dedi klips ciktiktan sonra birkac gun kanamasi oldu sisti o agladi ben agladim ama suan cok sukur iyi size tavsiyem sari kantoron yagi dokun pipisine hemen toparlar iyilestirir doktorumuzda bize bu yagi verdi sunnet sonrasi hemen iyilesti yavrum mutlaka alin deneyin
Arife Kartopu06 kirmizi kantoron var oni doksem olur mj acaba bir de dokuncr cani yanar diye de korkuyorum bugun 3. Gunj ama hala cok sis beze baya krem suruyorum her bez acisimda eczanedeki adam surekli krem surmeyin filan demis esime kafam karisti benimde
Kartopu06 Arife sismesi cok normal sari kantoron yagi dedi bize doktorumuz uc damla dedi yarasina henen toparladi bizim yaramiz kirmiziyi bilmiyorum ana suan ki surec gayet normal karton bardak kesip koydum ben sizde oyle yapin sargi bezi canini yakar kestiginiz yer ustte kalacak sekilde birde yag dokun bezinide bol baglayin hemen toparlar sargi bezi olmaz hava almadigi icin iyilesemez klipslimiydi sizin sunnet
Arife Ne zaman suya sokmaliyim peki cumartesi olduk sunneti bugun 3. Gunu birdr dis cikariyor ona da cok agliyo
Arife Kartopu06 dikisli ama su an sargi bezi yok ustumde ilk gunden cikti tam sarmamislardi zaten sadece krem surup bez kapatiyorum