Arife canım vazelin fln sürme sadece Dr verdiği kremi sür başka bişi sürme bence bi alerjisi olur bişi olur dokunur birde onla uğraşma calpol fln da hikaye bence eşin gitsin fitil alsın saniye de agrıyı kesiyor ilk gün ağrısı çok olur çünkü sargı da alt değiştirinceye kadar dursun sonra çıkart at verdiği kremi bolca etrafında döndüre döndüre boca et biri yazmış ya pastacı kreması gibi aynen öyle çişli bez iyileştirecek çıtçıtlı badi fln büyük bişi giydir sıkmasın orayı bize ertesi gün yıkayabilirsin dedi Dr ben 1 hafta yıkamadım ne olur ne olmaz diye sızıntı şeklinde de kanaması olacak normal ama foşur foşur bezin dışına çıkar kıyafeti batırırsa kan hemen acile gitmen lazım Allah şifa versin başka korkulacak bişi yok yalnız olman kötüymüş :( birini çağırabilirsen yanına bi iki gün rahat edersin zor bi süreç