Uffsananebeslk Fahriye1987 Gözüküyor ama o biraz değişik geldi bana … neden ? Cünkü ben ilk doktora gittiğimde bana yumurtlama günlerin şu sıralar dedi. Oysa ben hamileymişim çok yeniymiş ve ben yumurtlama gününü değerlendirmiştim çünkü test yapmıştım.