Kedigiller Kızlar bebeğim 2 aylık gece uykularında eliyle sürekli yüzünü ovusturmaktan uyuyamıyor, bunun sebebi nedir bundurumu yaşayan var mıdır? Gündüz uykularında bu yok ama gece olumca başlıyor ve sabaha kadar
bal_cocuk Kedigiller yarım kundak yap canım bi kaç gün direnir pes etme. Sonra çıglık kıyamet agladıgında bile kundak yapsan hemen susar. 5 aylık olucaz gece uykularımda karanlık oda kundak ile işim çok kolay😂
esrathegulcesmom Kedigiller benim kızım da 2 aylık aynı. Yarım kundak yapıyorum biraz iyi geliyor yine kıpırdanıyor ama uyuyor en azından. Bide yüz üstü yatırıyorum ben o zaman da yapamıyor. Ama neden öyle yaptığını ben de çok merak ediyorum 😅
Kedigiller Hayır bebeğim uykuda yapıyor bunu, ve bu sebeple uykusu bölünüyor gözlerini açmıyor ama ovusturmaktan tam dalamıyor
annecikbebecik Aklıma burun tıkanıklığı ya da yüzde döküntü olması durumu geldi. İlk yatırınca benim kızım da elini gözüne götürüyor ama ben çekince elini götürmüyor tekrar
bal_cocuk Semaaa39 evet ama istiyor ben de daha gevşek yapıyorum uyuduktan sonra kıpırdanınca kendisi açabiliyor